Visa svarbiausia info apie remarketingą

Reklamos versle visi kovoja dėl potencialių klientų dėmesio. Tačiau tai – tik dalis, o jei tiksliau – viena kovos dalis. Didžiausias iššūkis yra ne atkreipti dėmesį, o jį išlaikyti ir konvertuoti į pardavimą arba veiksmą. Būtent šioje vietoje dažnai gali pasigirsti terminas remarketingas. Tai – galinga ir unikali internetinės rinkodaros strategija, kurią pasikinkius į savo vadžias, galima gauti tikrai nemažą naudą. Tačiau norint nešvaistyti pinigų ir laiko veltui, visų pirma reikėtų išsiaiškinti, kas tas remarketingas ir kaip jį tikslingai įdarbinti savo verslo labui.

Kaip remarketingas veikia?

Apie tai, kad remarketingas – dėmesio vertas dalykas, sako iškalbinga Exploding Topics statistika. Pasirodo, apie 77 % rinkodaros specialistų, socialiniuose tinkluose Facebook ir Instagram naudoja šią strategiją. Tad kas tiksliai tai yra?

Geras remarketingo apibūdinimas – galimybė pirmą įspūdį padaryti antrą, trečią, ketvirtą ar dar kitą kartą. Ji veikia stebint naudotojų, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje, spaudė ant nuorodų ar atėjo per programėlę, elgseną internete.

Šis stebėjimas paprastai atliekamas naudojant naršyklės slapukus (angl. cookies) ir, vadinamąjį Pixel įskiepį. Ši strategija įsijungia tik tada, kai pirkėjas jau atliko veiksmą ir norite, kad jis sugrįžtų arba tada, kai vartotojas galbūt buvo susidomėjęs arba matė reklamą, tačiau nesiimė veiksmų.

Kai šie naudotojai naršo kitose svetainėse ar socialinės medijos platformose, jiems rodomos tikslinės jūsų prekės ženklo reklamos, primenantys apie jų pradinį susidomėjimą. Pasak Skai.io, retargeting arba remarketing strategijų efektyvumas paspaudimų skaičių gali padidinti iki 400 %.

Kadangi reklama atitinka jų susidomėjimą, vadinantis kontekstinis atitikimas gerokai padidina pakartotinio įsitraukimo tikimybę iš vartotojo.

Kaip remarketingas veikia?

Kokia šios rinkodaros strategijos nauda?

Efektyviai įgyvendintas, toks rinkodaros sprendimas gali turėti aibę naudų verslui.

Daugiau konversijų

Pagrindinis remarketingo tikslas yra generuoti naujas konversijas. Kai naudotojams primenama apie jūsų produktą ar paslaugą per reklamas, jie gali pasirinkti grįžti į svetainę ir atlieka norimą veiksmą - perka, užsiprenumeruoja naujienlaiškį ar užpildo formą.

Įsimenamas prekės ženklas

Prekės ženklo atpažįstamumas labai svarbus šiuolaikinėse interneto platybėse, kurios, tenka pripažinti, dažnai atrodo perpildytos. Remarketingas vis primena apie jūsų prekės ženklą ir jis gali geriau įstrigti žmogaus mintyse. Net jei konversija neįvyks tą pačią sekundę, labiau tikėtina, kad žmonės prisimins jūsų prekės ženklą ir juo pasitikės, kai jau bus pasirengę priimti sprendimą.

Ekonomiškai efektyvus rinkodaros sprendimas

Šis rinkodaros sprendimas gali būti neįtikėtinai ekonomiškas, palyginti su kai kuriomis kitomis strategijomis. Kadangi jūs orientuojatės į naudotojus, kurie jau domėjosi jūsų ar panašiais pasiūlymais, todėl labiau tikėtina, kad jūsų pastangos virs į vaisius. Pasak dar vieno šaltinio, retargeting‘as yra apie 10x efektyvesnis už reklamos parodymą pirmąsyk.

Remarketingo strategijos ir tipai

Kaip ir kiekviena praktika ar strategija, taip ir remarketingas gali būti atliekamas ne vienu pavidalu. Iš tiesų, kaip ir bulvių traškučius parduotuvėje, jūs galite rinktis sau patinkančius remarketingo skonius.

Įprastas

Tos pačios arba paprastos reklamos rodomos tiems žmonėms, kurie jau lankėsi jūsų svetainėje, naudojo programėlę.

RLSA

RLSA leidžia pritaikyti reklamas paieškos sistemų naudotojams, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje, todėl galima tiksliau parinkti tikslinę grupę ir skelbimo kopiją.

Dinamiškas

Itin personalizuotos reklamos, rodomos tiems vartotojams, kurie jau žiūrėjo analogišką skiltį ar domėjosi konkrečia paslauga jūsų portale. Tai yra labai efektyvus, tačiau brangus ir ribotą auditoriją pasiekiantis reklamos sprendimas.

El. pašto

Nors nėra naujovė, tačiau el. pašto rinkodara vis dar atveda verslams gana nemažai konversijų ir klientų. Potencialiems vartotojams galite siųsti reklamas, ypatingus pasiūlymus ar priminimus, kad jie prenumeruotų, spaustų ar naudotųsi proga.

Remarketingo strategijos

Kaip pradėti remarketingo kampaniją?

Norėdami kuo geriau išnaudoti lėšas, išleidžiamas remarketingui, turite paleisti gerai suplanuotą kampaniją. Keletas patarimų:

  •   Platforma, kurią pasirinksite reklamai, turi atitikti jūsų tikslus bei pasiekti tikslinę auditoriją. Populiariausi pasirinkimai yra „Google Ads" ir „Facebook Ads", tačiau yra ir kitų.
  •   Sukurkite išsamius auditorijos kriterijus pagal naudotojų elgseną, demografiją ir interesus. Kuo tiksliau apibrėšite savo auditoriją, tuo veiksmingesnė bus jūsų kampanija.
  •   Akį traukiančias reklamas sukurti tikrai svarbu. Tam galima naudotis šablonais arba samdyti grafikos dizainerį. Patys arba su rašytojų pagalba sukurkite tekstą ir panaudokite aukštos kokybės vaizdus ar vaizdo įrašus.
  •   Galiausiai, nustatykite, kiek galite mokėti už skelbimų talpinimą (mėnesio, savaitės ar dienos biudžetą).

Visgi, tam, kad jaunam ar augančiam verslui remarketingas teiktų naudą, reikėtų viską labai atidžiai įvertinti. Dažnu atveju geriau pradėti nuo stiprios SEO strategijos ir prie jos jungti retargeting tikslus. Jūsų verslui geriausią rinkodaros strategiją po individualios konsultacijos gali pasiūlyti įmonė „Market Rats“!