SEO pradžiamokslis: vidinis SEO

Turite pakankamai laisvo laiko ir šiek tiek žinių bei ketinate savarankiškai pasirengti vidinį SEO? Štai Jums keli pagrindiniai žingsniai, kurie yra privalomi svetainės vidaus optimizacijos procese.

1. Apsibrėžkite kas yra Jūsų auditorija, jei tai interneto naršytojai – „Google“ vartotojai, tuomet judėkite prie kitų vidinio SEO žingsnių. Jei Jūsų prekė / paslauga yra nauja ir niekam nežinoma, tuomet Jums derėtų pradėti ne nuo SEO, o nuo kitų reklamos šaltinių, kurie didina žinomumą. Nei išorinis nei vidinis SEO nekuria paklausos ir žinomumo, SEO tenkina paklausą.
2. Susikurkite „Google Analytics“ ir „Google Search Console“ paskyras, šie nemokami „Google“ produktai padės Jums stebėti svetainės lankomumą, našumą, klaidas ir prieinamumą indeksacijai.
3. Atlikite raktažodžių paiešką. Pagalvokite kokiais raktiniais žodžiais Jūsų prekių ir / ar paslaugų galėtų ieškoti klientai. Atsirinkti longtail'inius raktažodžius Jums padės „Google“ autocomplete funkcija. Norėdami suprasti kurie raktažodžiai yra svarbesni už kitus naudokite „Google AdWords“ raktinių žodžių planavimo įrankį. Atminkite, kad naudingiau rinktis raktažodžius, kurie kuo tiksliau atitinka Jūsų paslaugą / prekę. Jei gaminate baldus, tai naudokite tokias frazes kaip „baldų gamyba“, „nestandartiniai baldai“, nes žmonės, ieškantys tiesiog „baldai“ tikėtina, kad ieško jau gatavo produkto. Arba jei teikiate logistikos paslaugas, rinkitės raktines frazes „logistikos paslaugos“, „logistikos centrai“, nes tikėtina, kad ieškantys „logistika“ gali ieškoti tiesiog informacijos kursiniam darbui. Be to, bendriniams raktažodžiams tenka didelė konkurencija, taigi savarankiškai tvarkantis vidinį SEO rinkitės longtail'inius raktažodžius ir tuos, kurie labai taikliai nusako Jūsų prekę / paslaugą.
4. Tinkamus raktažodžius paskirstykite per svetainės puslapius. Sugrupuokite panašius raktažodžius ir juos naudokite viename puslapyje.
5. Optimizuokite svetainės turinį jame naudodami raktažodžius, kuriuos sukaupėte atlikdami raktažodžių paiešką, aprašytą trečiame punkte. Raktažodžius naudokite atitinkamuose svetainės tekstuose, antraštėse, meta pavadinimuose, meta aprašymuose, paveikslėlių pavadinimuose (ALT žymose) ir kt.
6. Svetainėje talpinkite tik unikalų tekstinį turinį. Kurkite vartotojams naudingą, informatyvų, įdomų turinį. Kokybiškas tekstinis turinys lengviau natūraliai plinta internete.
7. Įsitikinkite, kad Jūsų nukreipimo puslapyje lankytojui yra aišku ką daryti atradus Jūsų paslaugą / prekę: pildyti užklausos formą, dėti prekę į krepšelį ir užsakyti, susisiekti pateiktais kontaktais.
8. Visi svetainės puslapiai turi būti pasiekiami vidinėmis nuorodomis, taigi turite jiems atrasti vietos viršutiniame arba šoniniame meniu. Tai paprasčiausias sprendimas.
9. Vienas svarbiausių žingsnių yra įsitikinti, kad Jūsų svetainė yra prieinama „Google'ui“ / indeksuojama, kad svetainės HTML šaltinio kode nėra „no index“ žymos.

SVARBU:
Savarankiškas svetainės optimizavimas gali padėti pagerinti savo situaciją paieškos rezultatų puslapiuose, tačiau jei paieškos rezultatuose konkuruojate su SEO specialistais – norint juntamo rezultato, teks taip pat samdytis SEO specialistus.

Idealiai optimizuotas tinklalapis turėtų:

  • Būti visapusiškai ir tiesiogiai susijęs su tam tikra tema (su pagrindiniu raktažodžiu ir su juo susijusių raktažodžių grupe). Temą gali padiktuoti prekė, paslauga ar kitas objektas.
  • Turėti temos pavadinimą (pagrindinį raktažodį) meta pavadinime ir puslapio antraštėje.
  • Turėti temos pavadinimą SEF'iniame (search engine friendly) URL adrese.
  • Turėti temos pavadinimą vaizdo failų ALT tekstuose.
  • Tekstiniame turinyje turėti kelis kartus pakartotą temos pavadinimą.
  • Pateikti unikalų, naudingą turinį apie tam tikrą temą.
  • Turėti vidines įeinančias ir išeinančias nuorodas. Tai reiškia, kad idealiai optimizuotas interneto puslapis turi būti pasiekiamas vidinėmis nuorodomis iš sitewide meniu, kategorijos ar subkategorijos ir t. t. bei turi nuorodomis nukreipti į kitus susijusius, naudingus puslapius pvz., į gilesnes subkategorijas, į prekių, informacinius, kontaktų ar užklausos formos puslapius.
  • Turėti nuorodą į titulinį puslapį (paprastai kiekviename vidiniame svetainės puslapyje kairiajame viršutiniame kampe yra paspaudžiamas vaizdo failas / logotipas su nuoroda į titulinį puslapį).