Content marketing arba turinio rinkodara – vienas iš populiariausių bei dažniausiai naudojamų įrankių reklamai internete. Kaip ir kiekvienas veiksmas reklamos srityje, turinio marketingas siekia pritraukti klientų dėmesį, paskatinti juos imtis veiksmų, parduoti, pasiūlyti. Visgi tam, kad jis vyktų efektyviai, neužtenka tik geros idėjos. Reikia tikslios analizės, gero pasiruošimo ir taiklaus pateikimo laiku ir vietoje. Čia padeda SEO ir turinio specialistai. Tačiau prieš tai dar vertėtų pažinti tai, kaip efektyvi turinio rinkodara padeda didinti prekės ženklo vertę.
Kas tiksliai yra turinio rinkodara?
Pasak MailChimp, turinio rinkodara yra viena iš daugybės internetinio marketingo strategijų. Kaip galima suprasti, beveik visa informacija internete yra turinys (straipsniai, nuotraukos, vaizdo įrašai, tinklalaidės ir ne tik). Būtent per šias medijas (turinio formatus) ir galima reklamuotis. Tokia reklama ir vadinasi turinio rinkodara.
Tikimės tai atsako į klausimą „Turinio rinkodara – kas tai yra?“.
Kokios yra content marketing‘o naudos?
Verslui ir jo atstovams aktualu turėtų būti tik tai, kas neša naudą. Na, o pasirodo, kad turinio rinkodara neša daug skirtingų naudų.
Gali duoti ir trumpalaikę, ir ilgalaikę naudą
Efektyvi turinio rinkodaros strategija gali padėti pritraukti daugiau klientų ir lankytojų į svetainę, ypač kai žmonės nuolat ieško problemų sprendimų ar reikalingų prekių. Siūlydami kokybišką, informatyvų turinį vartotojus dominančia tema, galite padidinti savo matomumą. Mokama reklama rezultatą paprastai duoda iš karto, o kitos strategijos ima atsipirkti palaipsniui, laikui bėgant.
Stiprinamas ženklo autoritetas
Tiek iš techninės, tiek iš vartotojo perspektyvos, geras turinys ugdo jūsų prekės ženklo autoritetą arba reputaciją. Taip galima tapti lyderiu ne tik SERP – paieškos puslapiuose, bet ir visoje nišoje ar segmente. Geras turinys yra stiprus žingsnis link geresnių rezultatų.
Ugdomas vartotojų lojalumas ir randama daugiau potencialių klientų
Jeigu norite turėti tvarius rezultatus versle, svarbu nuo pat pirmų akimirkų ugdyti vartotojų lojalumą. Pakartotiniai pirkimai yra tvarumo pamatas, o būtent tai generuoti ir leis geras turinio specialistas ir efektyvi strategija. Be to, vertingas turinys kelia klientų pasitikėjimą ir padeda jiems jaustis užtikrinčiau, kai jie kažką perka iš jūsų įmonės ar ruošiasi. Taip generuojami vadinamieji leads.
Kur galima naudoti turinio rinkodarą?
Turinio rinkodara yra neįtikėtinai universalus sprendimas, tinkantis įvairioms platformoms. Ją galima integruoti į: tinklaraščius, el. pašto naujienlaiškius, pranešimus soc. tinkluose, white arba light paper tipo dokumentus, vaizdo įrašus ir net tinklalaides (angl. podcasts).
Nereikėtų galvoti, jog tai tinka tik B2C segmente veikiančioms įmonėms. Į B2B orientuotas verslas taip pat gauna nemažai naudos iš kokybiško turinio.
Efektyviai pritaikius, ji ne tik pritraukia ir išlaiko konkrečią auditoriją, bet ir įtvirtina prekės ženklą kaip autoritetą tam tikrame sektoriuje.
Nuo ko pradėti turinio rinkodaros formavimą?
Norint pradėti turinio rinkodarą, reikia aiškiai pažinti ir apsibrėžti savo tikslinę auditoriją. Dėl šios priežasties viskas prasideda nuo detalaus rinkos tyrimo, analizės. Jos esmė – nustatyti vartotojų segmento pageidavimus, jiems kylančius iššūkius ir jų turimus poreikius.
Pagal šią analizę sukurkite turinio kalendorių, nustatydami prioritetus temoms, kurios labiausiai atitinka jūsų auditorijos lūkesčius. Paskirstykite darbus turinio kūrėjams ir specialistams arba patys kibkite prie darbo.
Atminkite, kad svarbiausia – nuoseklumas, todėl laikykitės reguliaraus dalinimosi grafiko. Įtraukiantys vizualai ir įtikinamai bei suprantamai parašytas tekstas gali dar labiau padidinti reklaminį turinio poveikį.
Geriau patiems daryti turinio rinkodaros strategiją ar tai patikėti specialistams?
Nors geriausiai prekės ženklą ar įmonę pažįstate jūs patys, turinio rinkodara yra labai savita sritis. Ji suderina menišką kūrybą ir mokslišką tikslumą bei analizę. Tai aprėpti, apdoroti ir pakreipti tinkama linkme geriausiai gali ekspertai ir profesionalai. Jie turi tam reikiamų žinių, patirtį bei įrankius. Taip taupomas jūsų laikas ir jėgos, kurias galima naudoti strateginių tikslų siekimui kitose srityse.
Market Rats specializuojasi turinio kūrimo ir rinkodaros procesuose. Kurdami strategijas remiamės išsamia naudotojų elgsenos ir paieškos modelių analize. Mūsų komandoje dirbantys SEO ekspertai puikiai supranta, kaip auditorija ieško dalykų internete, ko ieško ir kaip suderinti jūsų publikuojamą turinį su šiais pageidavimais. Patikėję savo turinio strategiją profesionalams, gausite rezultatą bei apčiuopiamą naudą.