Kaip gauti daugiau Google atsiliepimų?

Google atsiliepimai atlieka svarbų vaidmenį formuojant įmonės reputaciją internete ir daro didelę įtaką lokaliam paieškos optimizavimui (SEO). Teigiami atsiliepimai ne tik kuria pasitikėjimą potencialiems klientams, bet ir didina įmonės matomumą paieškos rezultatuose. Dėl to daugumai įmonių turbūt įdomu žinoti, kaip tų Google atsiliepimų gauti daugiau? Šiame gide įmonės Market Rats specialistai pasidalins keletu praktiškų patarimų būtent šiai sričiai.

Google atsiliepimų svarba

Google algoritmas, sudarinėdamas lokalizuotos paieškos reitingus, atsižvelgia į atsiliepimų kiekį ir kokybę. Daug teigiamų atsiliepimų turintys verslai dažniau patenka į taip geidžiamą Local Pack, t. y. tris pirmuosius vietos paieškos sąrašus. Dėl didesnio matomumo jūsų svetainė ir fizinė lokacija gali sulaukti didesnio lankytojų srauto.

Vartotojai, norėdami įvertinti įmonės patikimumą prieš užsiregistruodami, ateidami ar pirkdami, dažnai vadovaujasi atsiliepimais. Gausesnis teigiamų atsiliepimų kiekis tarnauja kaip socialinis įrodymas, jog jūsų verslu galima pasitikėti. Kai kada tik atsiliepimų ir tereikia, kad pavyktų „perlipti abejonės barjerą“ ir klientas atliktų norimą veiksmą.

Praktiški patarimai dėl to, kaip gauti daugiau Google atsiliepimų

Sukurkite ir optimizuokite Google Business profilį

Įsitikinkite, kad jūsų įmonė yra randama per Google ir kad visa GMB profilio informacija, pvz., adresas, telefono numeris ir darbo laikas, yra tiksli. Atnaujintas profilis padeda klientams lengviau rasti ir įvertinti jūsų įmonę. 

Tiesiogiai prašykite klientų palikti atsiliepimus

Asmeninis prašymas gali būti labai veiksmingas. Apmokykite savo darbuotojus paprašyti klientų atsiliepimų po pardavimo ar paslaugos suteikimo. 

Paprasta frazė „Ar galėtumėte pasidalinti savo atsiliepimu per Google? Tai padeda mums tobulėti.“ gali būti labai veiksminga.

Supaprastinkite atsiliepimų palikimą

Užtikrinkite, kad klientams būtų kuo lengviau palikti atsiliepimą. Follow-up el. laiškuose, svetainėje ir soc. medijos kanaluose pateikite tiesioginę nuorodą į Google atsiliepimų puslapį arba įtraukite QR kodą, kuris nukreiptų ten, kur reikia.

Etiškai skatinkite atsiliepimų palikimą

Svarbu laikytis Google atsiliepimų politikos. Atsiliepimų negalima pirkti arba klastoti. Tačiau siūlydami nedideles paskatas, pavyzdžiui, nuolaidas būsimiems pirkiniams arba dalyvavimą dovanų traukimo konkurse, galite paskatinti klientus palikti atsiliepimus. 

Siekdami išlaikyti autentiškumą, įsitikinkite, kad visos paskatos yra skirtos už atsiliepimo palikimą, o ne tik už teigiamą atsiliepimą

Atsakykite į VISUS atsiliepimus

Jeigu atsakysite į visus atsiliepimus, net ir tuos, kurie su purvu sumaišo patirtį jūsų versle, potencialiems klientams atrodysite profesionalesni. Klaidų ar blogų patirčių gali pasitaikyti bet kam. Labai svarbu – adekvati reakcija ir nesitraukimas nuo atsakomybės. Tai ugdo lojalių klientų ratą bei šiek tiek sumažina neapsisprendusių pirkėjų dvejones.

Taikant šias strategijas turėtumėte gauti daugiau Google Reviews, dėl ko gali gerėti jūsų pozicijos lokaliose SEO paieškose. Atminkite, kad tikslas – iš atsiliepimų gauti informacijos apie savo paslaugų kokybę ir išnaudoti gaunamus atsiliepimus strateginių SEO tikslų įgyvendinimui.