SEO patarimai

Keletas priežasčių, kodėl Google paieškos sistema neatranda Jūsų internetinės svetainės:

Situacijos, kai Google paieškos sistema neatranda Jūsų internetinės svetainės – pakankamai dažnos. Tačiau ši problema gali turėti labai įvairias priežastis. Įvardinus tikruosius kaltininkus galima imtis ir veiksmų, kurie situaciją ištaisytų. Štai ką svarbu žinoti apie tai, kodėl Google nerodo jūsų paieškoje.

Dvi pagrindinės priežastys, kodėl Google jūsų nerodo

Visai neseniai sukurta svetainė

Jei dar visai neseniai sukūrėte internetinę svetainę, turi praeiti šiek tiek laiko, kol būsite matomas Google paieškoje. Tačiau nebūtina kentėti. Šį procesą galite ir kiek pagreitinti. Kaip tai padaryti? Malonu, kad klausiate.

  • Jums reikia gauti nuorodų į savo svetainę iš publikacijų kituose tinklapiuose, kurie Google sistemoje jau yra indeksuojami. Tai – vadinamasis atgalinių nuorodų kūrimas. Jau rodomos svetainės, įsidėdamos nuorodą į Jūsų tinklapį, tarsi rekomenduoja ir pristato Jus. Google tai vertina gerai.
  • Rasti svetainių sąrašą, kuriose galite publikuoti straipsnius su savo nuorodomis galima nemokamai, užsukus į www.on.lt.
  • Tiesa, geriausia čia būtų samdyti SEO specialistus ir/arba SEO tekstų rašytoją, kad sukurtų gerą straipsnį, reklamuojantį jūsų paslaugas, prekes bei vertą dėmesio iš skaitytojų.

Tai padarius, Google paieškos sistemoje atsirasite po savaitės ar dviejų.

Persistengta optimizuojant svetainę, dėl ko Google jūsų nevertina

Tai dažniausiai nutinka tada, kai jaunas verslas pasitiki SEO specialistais be patirties, kurie žada pozicijas, ypač, kai žada labai geras pozicijas labai greitai. SEO yra tęstinis procesas, kur pasiekus rezultatą reikia nesumažinti pastangų, tad tam reikia strategijos ir kryptingo darbo iš išskaičiavimo.

Persistengimu vadiname tai, kai dėl raktažodžių paminėjimo ir turinio kiekybės, svetainės lankytojams pasidaro nepatogu naršyti po puslapius, viskas lėtai kraunasi, turinys – menkos vertės.

Google stengiasi visuomet būti lankytojų pusėje, dėl to patariame siekti jų naudos, komforto bei patogumo būnant svetainėje. Tai reikalauja kokybiško turinio, patogių ir user-friendly techninių sprendimų, gero talpinimo (hostingo) bei įdomaus skaitymui turinio arba gerų nuotraukų ir vaizdo įrašų.

Dar keli faktai, kuriuos verta žinoti

  • Jei Jūs jau atsiradote Google paieškos rezultatuose pagal pageidaujamą raktinį žodį, tačiau Jūsų konkurentai turi aukštesnes pozicijas– įtikinkite Google, kad Jūsų svetainė pagal šią paiešką yra lankytojui įdomiausia, vertingiausia ir tiksliausia (patariame samdytis SEO specialistą arba bent jau pasikonsultuoti su juo – SEO patarimai pravers bet kokiam internetiniam verslininkui). Gali reikėti optimizuoti turinį, sutvarkyti puslapio techninę dalį, pašalinti perteklinius dalykus
  • Tarkime, kad norite, jog Jūsų svetainė būtų randama pagal raktinį žodį “batai“. Tuomet savo svetainėje daug kalbėkite apie batus (tik ne per daug, o tiek, kad lankytojui būtų įdomu arba naudinga skaityti. Jei po penkis kartus tą patį žodį kartosite kiekviename sakinyje – naudos tikrai nebus). Galbūt verta pradėti blog‘ą apie avalynę, kurti video ir straipsnių apžvalgas, pristatyti naujienas?
  • Tekstas svetainėje turi būti nuskaitomas. Jums turbūt iškilo klausimas, kaip patikrinti, ar tekstas yra nuskaitomas ir kokio teksto Google dažniausiai nenuskaito? Atsakymas labai paprastas: pažymėkite ir nukopijuokite dalį svetainės teksto, o tuomet pabandykite jį kur nors įklijuoti. Jei pavyksta – tuomet nuskaityti pavyks ir Google sistemai. Paprastai nuskaityti nepavyksta tokio teksto, kuris yra įdėtas paveikslėliuose arba nuotraukose. Tai – prasta praktika, dažnai atbaidanti pirkėjus bei potencialius klientus.
  • Jei svetainėje kažką keitėte – atminkite, kad pokyčiai Google sistemoje atsiras ne iš karto. Gali tekti palaukti savaitę ar dvi.

Kodėl verta samdyti specialistus, o ne bandyti viską spręsti patiems?

SEO – labai įvairialypė ir nuolat pasikeitimų sūkuryje esanti sfera. Jeigu viską bandysite valdyti patys, jums reikės laiko techninei, kūrybinei ir strateginei SEO daliai. Tai kainuos be galo daug laiko ir jėgų.

Daug geriau, kai galite turėti specialistą ar jų komandą, kurie nuolat rūpinsis Jūsų rezultatais, stebės konkurentų veiksmus bei sukurs stipriausią įmanomą strategiją. Tuo pat metu jūs patys galėsite skirti savo laiką pridėtinės vertės kėlimui ir strateginiams verslo sprendimams, o ne internetinei rinkodarai. Susisiekite ir pasikalbėkime apie SEO paslaugų naudas jūsų svetainei.

Apibendrinant

Jei Google paieškoje Jūsų puslapis nerandamas – padarykite savo svetainę tokią, kad ji būtų informatyvi pagal Jūsų pageidaujamą raktinį žodį, patogi lankytojui...

Taip pat registruokite svetainę kataloguose, kurkite susijusios tematikos straipsnius su nuorodomis į savo svetainę ir ne tik. Galvokite apie svetainę kaip lankytojai, matykite ją jų akimis. Tik tada rezultatai bus geresni ir Google jus rodys ten, kur tikitės.