SEO reklama: kaip ja naudotis norint užauginti jūsų verslą internete?
Niekas nesakė, kad užauginti verslą yra lengvas procesas. Iš tiesų, tai yra iššūkis, kuriam įgyvendinti reikia gero plano!
Turite tinkamą produktą ar siūlote kokybiškas paslaugas? Dabar lieka vienintelis klausimas: kaip padėti tinkamiems žmonėms, kuriuos galite paversti savo nuolatiniais klientais, atrasti jūsų prekinį ženklą?
Kodėl SEO reklama?
Visame pasaulyje per dieną įvyksta daugiau nei 1 trilijonas paieškų. Net 75 % iš jų yra padaromos būtent per „Google“. Na, o 50 % vartotojų atitenka verslo svetainių srautui. Taigi, svetainės, kurios yra „Google“ rezultatų viršuje, gauna net 1/3 organinių paspaudimų paieškoje. Tai reiškia tik viena – jos sulaukia didžiausio lankytojų srauto. Tokiu būdu auga svetainės lankomumas, produktų ar paslaugos perkamumas.
Apie atgalinių nuorodų padidinimą su ketinimu padidinti svetainės vertę
Dar kitaip atgalines nuorodas vadiname „backlinks“. Atgalinė nuoroda yra gaunama tada, kai kita internetinė svetainė pasitalpina nuorodą, kuri veda į jūsų svetainę. Kitaip tariant, svetainė rekomenduoja jūsų svetainę kaip patikimą, vertą aplankyti.
Atgalines nuorodas galima gauti šiais būdais:
- pasitalpinus svetainės nuorodą į partnerių / draugų svetaines;
- paliekant nuorodą forumuose, blog’uose, informacinėse svetainėse;
- patalpinus nuorodą straipsnyje, informaciniuose šaltiniuose ir t. t.
Plačiau apie tai
Dauguma nuorodų į Jūsų svetainę bus įgytos palaipsniui, kai žmonės pamažu per paieškos sistemą ar kitais būdais atras nuorodą į Jūsų turinį, taip „Google“ supras, kad jūs norite, jog kiti žmonės pamatytų kiek daug sunkaus darbo įdėjote kuriant svetainės turinį. Tačiau efektyvus savo svetainės turinio reklamavimas gali atnešti didesnės naudos ir patraukti dėmesį tų, kurie domisi ta pačia sritimi ar tema. Todėl atsiminkite, kad tikslingas svetainės reklamavimas ir kokybiškų nuorodų turėjimas kelia svetainės autoritetą. Nuorodos turi būti:
patalpintos į susijusio turinio šaltinius (jeigu pardavinėjate gyvūnų prekes, nuoroda iš gėlių salono – prastas pasirinkimas);
turi vesti į veikiančius puslapius (įsitikinkite, kad jūsų svetainės puslapis į kurį nurodote, veikia. Nėra 404);
nuoroda turi būti uždėta ant tinkamo raktažodžio (anchor tekstų distribucija turi būti parinkta tinkamai).
Valdytojų kuriami pranešimai prieš blog'us ir atpažinimą internete
Blog'o įrašas Jūsų svetainėje leidžia lankytojams žinoti kažką naujo, o tai yra puikus būdas tiesiog skleisti žinią apie naują svetainės turinį ar teikiamas paslaugas. Kitų žiniatinklių valdytojai, kurie seka Jūsų svetainę arba RSS, taip pat gali rasti Jūsų blog'o įrašus.
Dedamos pastangos į reklamavimą ne internete ar puslapyje gali atnešti naudos. Pavyzdžiui, jeigu turite įmonės svetainę, tai ant įmonės vizitinės kortelės, firminių popierių ar plakatų būtinai užrašykite svetainės URL adresą. Jūs taip pat galite siųsti periodinius naujienlaiškius klientams į pašto dėžutes, taip jie sužinos apie svetainėje esantį naują turinį.
Jeigu turite vietinį verslą, pridėkite informaciją apie jį į „Google“ vietas (angl. Google Places), taip lengviau pasieksite klientus „Google“ žemėlapyje (angl. Google Maps) bei paieškos sistemoje.
Žiniatinklių valdytojų pagalbos centras turi daugiau patarimų apie vietinio verslo reklamavimą.
Terminai:
RSS – tai duomenys, kurie turi pilną arba sutrauktą tekstą, apibūdinantį svetainės / blog'o atnaujinimą. RSS yra RDF Site Summary sutrumpinimas. Panašų duomenų formatą naudoja ir ATOM.
Anchor tekstas – vidinių nuorodų pavadinimai. Tai tekstas, ant kurio paspaudus atsidaro tam tikras svetainės puslapis.