Informacinė interneto svetainė – nedidelės apimties (1-100 puslapių) svetainė su informacinio pobūdžio puslapiais. Tokios svetainės vidinis optimizavimas (vidinis SEO) dažniausiai nėra labai sudėtingas, nebent svetainėje naudojami produktų katalogo, sudėtingesni kategorizavimo ar paieškos moduliai. Didesnio konkurencingumo rinkose aukščiausias pozicijas paprastai lemia tikslinio turinio apimtis bei išorinio optimizavimo (išorinio SEO) apimtis. Jei konkurencija nėra aukšta – didelė tikimybė pasiekti TOP 3, rinkoje neturint didelio biudžeto.
Dažniausiai daromos klaidos optimizuojant informacines svetaines – per didelė koncentracija į išorinio nuorodų tinklo kūrimą, nesukuriant pakankamo kiekio tikslinės informacijos bei neoptimalių nutūpimo puslapių parinkimas (vienam nutūpimo puslapiui (landing page) tenka per didelis kiekis raktažodžių, arba nutūpimo puslapis nevisiškai tiksliai atsako lankytojui į paieškos raktažodį)
Ką patartina žinoti prieš kreipiantis pas informacinių svetainių SEO paslaugų specialistus:
- Darbams pagreitinti ir sklandžiam pirmajam susitikimui patariame turėti teikiamų paslaugų, siūlomų produktų sąrašą. Jei teikiate daug paslaugų – susirašykite visas – teks ruošti didesnę svetainę, bet ir lankytojų srautą sukursime proporcingai didesnį.
- Aiškiai apsibrėžkite prioritetu laikomas prekes ar paslaugas bei mažesnės svarbos elementus. Siūlytumėme prekes su didesne marža, didesne galutine kaina, mažesne nei rinkos kaina, periodinių atsiskaitymų produktus ar unikalius pasiūlymus rinkoje.
- Jei prekė ar produktas sudėtingesnis – pasiruoškite atsakymus, kokios tikslinės grupės kokias problemas jis sprendžia.
- SEO paslaugų teikimo metu matomas rezultatas paprastai pasiekiamas per keletą mėnesių. Įspėkite SEO specialistą, jei tikitės greitesnio rezultato, ar ateityje planuojate investuoti daugiau prekių ar paslaugų (rekomenduojame tiems, kurie jau yra susipažinę su reklamos paieškos sistemose vykstančiu apsipirkimu ir nori išsibandyti paslaugos teikėją). Tikėtina, kad bus galima numatyti etapus pagal Jūsų poreikį, o ne „pagal programą“.
- Jei atsiperka investicija į AD WORDS (ir turite statistiką) – investicija į Market Rats optimizavimo paieškos sistemoms paslaugą tikrai atsipirks. Tokiems projektams duodame garantiją.
- Nepamirškite, kad pozicija – tai priežastis generuoti srautą. Dažniausiai srautą generuoja daug raktažodžių pozicijų. Pasiteiraukite specialisto, ar tikrai 2-3 raktažodžių pozicijų pakaks pasiekti visą paieškos rinką.
- Tikėtina, kad SEO darbus lydės papildomi programavimo darbai. Suderinkite su SEO specialistu tokių darbų būtinybę bei svarbą.
- Jei turite Google analytics bei Google webmaster paskyras – jų peržiūra pirmojo susitikimo metu galėtų padėti.
- Dirbant su mumis tikrai reikės papildomo turinio. Nuspręskite ar turite tam vidinių resursų, ar patikėsite rašymą mums.
Kada nerekomenduojame Market Rats SEO paslaugų informacinio pobūdžio svetainėms:
- Jei jūsų produktas ar paslauga yra nekonkurencinga kainos ar kokybės atžvilgiu. SEO nekuria, o tenkina paklausą, todėl skirtingai nei klasikiniai reklamos kanalai, nepadės parduoti šūdo.
- Jei produktas ar prekė yra ypatingai specifiniai, marža nedidelė ir skirtingos produkcijos vienetų turite mažai – paieškos rinka gali būti per maža. Dėl jos apimties klauskite SEO specialisto. Sprendimas – produkcijos siūlymas didesnei rinkai, pavyzdžiui, vietoje Lietuvos – Europai ir pan. P.s. Tokiais atvejais SEO paslaugos kaina turėtų būti nedidelė, nes kainą labai smarkiai veikia konkurencija.
- Jei manote, kad jūsų svetainė jau tobula ir daugiau turinio jai nebereikia. Siekiate tik pozicjų.
SEO kaina yra skaičiuojama individualiai.
Gaukite pasiūlymą
Susisiekite telefonu +370 646 30700, ar užpildykite žemiau esančią užklausos formą