
Reklamą ant automobilio yra matęs turbūt kiekvienas žmogus. Daugiau ar mažiau ją matome kiekvienas, kai tik išvažiuoja į kelią. Tačiau reklama ant automobilio yra ganėtinai riboto efektyvumo. Nors judančią transporto priemonę ir ant jos prikabintą užrašą gali pamatyti šimtai, jeigu ne tūkstančiai žmonių kasdien, ji turėtų būti derinama su kitais rinkodaros kanalais, kad duortų maksimalią naudą. UAB „Market Rats“ specialistų nuomone – reklama ant auto puikiai dera su SEO, kad potencialūs klientai, jus rastų ne tik fizinėje, bet ir virtualioje erdvėje.
Reklama ant automobilio – koks jos efektyvumas?
Jeigu žiūrėsite tik į skaičius, tai reklama ant transporto yra itin efektyvi. Pavyzdžiui, Vilniuje ir Kaune vieną apklijuotą viešojo transporto autobusą ar troleibusą per mėnesį pastebi nuo 100 iki net 300 tūkstančių žmonių. Tačiau iš jų tik apie 15–20% atkreipia dėmesį į reklamą taip, jog įsimintų ženklą ar imtųsi veiksmų.
Dažniausiai tai bus žmonės, kurie yra priversti žiūrėti į reklamą, pavyzdžiui, stovi už autobuso prie šviesoforo arba kamštyje juda kartu su reklamomis apklijuotu automobiliu.
Reklama ant transporto – kaip ją derinti su internetine rinkodara?
Dabar gali kilti klausimas „Kaip magnetinė reklama, priklijuota ant automobilio, gali duoti didesnę, labiau apčiuopiamą naudą bei pasiekti daugiau žmonių?“. SEO specialistų, kurie dirba UAB „Market Rats“ įmonėje teigimu, tai būtent derinant fizinę ir skaitmeninę reklamas galima pasiekti optimaliausius rezultatus.
Paprasčiausias pavyzdys – reklama ant auto būtų papildyta QR kodu. Jie turėtų nukreipti į jūsų interneto svetainę, soc. tinklus ar įdomų vaizdo įrašą, o gal ir specialų pasiūlymą. Taip pat galima užsidėti šūkį ar svarbiausią trumpą informaciją, pavyzdžiui „Išskirtiniai skandinaviški baldai“, kad reklama ant automobilio būtų įsimintina ir, grįžęs žmogus, lengvai rastų jūsų verslą internete. \
Unikalūs nuolaidų kodai ar kita informacija taip pat didina efektyvumą. Jeigu reklama nukreips potencialų klientą į optimizuotą svetainę, bus pasiekta maksimali įmanoma nauda. Sukurtas tvarus ir stiprus ryšys tarp fizinio bei virtualaus pasaulių stiprina prekės ženklo poziciją bei padidina konversijų tikimybę.
Kaip veikia SEO ir kaip jis neša naudą jūsų verslui?
Bendrąja prasme, reklama ant automobilio ar kito transporto negalėtų atrodyti labiau skirtinga nuo skaitmeninės reklamos ar SEO. Tačiau darnoje, abu šie kanalai gali būti be galo vertingi bet kuriam verslui.
SEO veikia optimizuodamas pasirinktos svetainės turinį, raktažodžius, techninę struktūrą ir kuriant kokybiškas atgalines nuorodas. Pastarosios dar didina svetainės autoritetą Google „akyse“. Kuo tai naudinga ir kaip tai neša naudą verslui?
- Didesnis matomumas. Geresnė pozicija paieškos rezultatuose reiškia daugiau potencialių klientų. Anot statistikos, pirmoji pozicija Google paieškoje gauna ~40 % paspaudimų, antroji – 19 %, trečioji – 10 %. Tad labai svarbu optimizuoti bei užimti aukštesnes pozicijas.
- Ilgalaikiai rezultatai. Skirtingai nei mokamos reklamos, SEO kuria tvarią vertę, kuri išlieka ilgą laiką.
- Orientuota į tikslinę auditoriją. SEO leidžia pritraukti žmones, kurie aktyviai ieško jūsų teikiamų paslaugų ar produktų, tad jie jau yra „karšti“ – labiau pasiruošę imtis veiksmų nei bet koks asmuo, kuriam į akis krito reklama ant transporto.
- Pasitikėjimas. Aukštos pozicijos paieškoje siejamos su patikimumu ir profesionalumu.
Norite, kad jūsų verslas būtų geriau matomas internete? Kreipkitės į UAB „Market Rats“. Mūsų komandoje dirba ilgametę patirtį turintys SEO ekspertai, kurie žino, kaip derinti SEO planus su tokiais rinkodaros veiksmais, kaip fizinė reklama ant auto.
Parašykite mums į Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. ir sužinokite, kaip SEO gali tapti jūsų sėkmės varikliu, derančiu su kita reklama!