Reklama ekranuose: kaip kartu su ja derinamas SEO padeda pasiekti platesnę auditoriją?

Reklama ekranuose – tai viskas, nuo skaitmeninių reklaminių stendų pakelėje iki specialių reklaminių TV prekybos centruose. Jie yra efektyvus būdas pritraukti potencialaus vartotojo dėmesį. Tačiau daug verslų, kurie investuoja į šią reklamą, galvoja tik apie tai, kaip sukurti kuo įtraukesnę vizualinę dalį bei neįvertina to, jog norint maksimalios naudos, gali būti vertinga suderinti ją su paieškos sistemų optimizavimo (SEO) strategija. Kodėl? Iš arčiau šį dalyką apžvelgs Market Rats komandos SEO specialistai.

SEO ir reklama ekranuose – kodėl šie du dalykai yra artimesni nei galvojate?

Paieškos sistemų optimizavimas neapsiriboja tik svetainės turinio tobulinimu. SEO tiesiogiai veikia vartotojų elgseną paieškos metu, kuria papildomas galimybes pritraukti lankytojus į vietas, kur jie pamatys fizinį reklamos ekraną. Taip pat yra ir atvirkščiai. Reklama ekrane gali nukreipti į jūsų interneto svetainę, kurioje prasidėtų antrasis rinkodaros piltuvėlio (angl. marketing funnel) etapas, mat, pirmajame savo darbą jau atliktų reklaminis ekranas. 

Žmonės pirmiausia ieško informacijos apie produktus ar paslaugas per Google, o tik tada lanko fizines arba skaitmenines erdves. Na, o pagal Redlocalseo, maždaug 71 % (kitų šaltinių duomenimis skaičius gali siekti ir 75 %), naudotojų niekad neišeis iš pirmojo Google rezultatų puslapio

Statistika daugiau nei akivaizdi. Gerai optimizuotas turinys leidžia jūsų reklamai pasiekti ir įtikinti svetainėje apsilankyti tuos, kurie jau domisi panašia tema.

Optimizuotas turinys, tai it nuolatinis, tvarus potencialių klientų „magnetas“

Jeigu turite strategiškai ir taikliai optimizuoto turinio, tai turite ir visą skaitmeninės infrastruktūros pamatą tam, kad pritrauktumėte realią auditoriją – ir ne bet kokią, o suinteresuotą bei pasiruošusią veikti. Kokius dalykus reikia daryti SEO srityje tam, kad pavyktų išnaudoti efektyvią reklamą ekranuose?

Straipsniai ir lankomi puslapiai (angl. landing pages), kuriuose turinio yra daugiau nei 3 000 žodžių, generuoja 3 kartus daugiau srauto nei tie, kurių turinys mažiau išsamus. Pavyzdžiui, vaizdo įrašų aprašymai ar išsamios produktų analizės gali būti pritaikyti tiek svetainėje, tiek ekranų reklamoje.

Tame pačiame AIOSEO šaltinyje nurodoma, kad net 42,9 % paspaudimų sulaukia „Google“ išskirtiniai fragmentai (angl. featured snippets). Ką tai reiškia? Ogi tai, kad labai svarbu paruošti bei publikuoti informatyvius atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kad žmonės matytų tai, ką esate publikavę jūs. Tokie smulkūs dalykai didina naudotojų pasitikėjimą bei jūsų domeno autoritetą. 

Ekranai ir SEO – kur čia sinergija?

Bene didžiausias potencialas bei sinergija, kurią turi reklama ekranuose ir SEO yra per lokalų SEO. Jis leidžia pasiekti ne tik Lietuvos, bet ir konkrečiai jūsų miesto ar net mikrorajono auditoriją. Ekranų reklama taip pat apribota geografiškumo, tad sąveika su lokaliu SEO nenuginčijama bei svarbi.

Galbūt to dar nežinote, bet 46 % visų „Google“ paieškų yra su lokalia intencija. Paprasčiau kalbant, beveik pusė žmonių, kurie kažko ieško Google, tikisi sprendimą rasti arti savęs. Dėl šios priežasties verslas turi optimizuoti savo turinį su tokiais raktiniais žodžiais kaip „[paslauga/produktas] Vilniuje“ arba [produktas/paslauga] netoli Kauno pilies“ ir panašiai.

Negana to, skaičiuojama, kad apie 78 % lokalizuotų paieškų per mobilųjį įrenginį baigiasi apsilankymu parduotuvėje arba fiziniame salone, kuris įvyksta vos per 24 valandas. Tad, jeigu jūs pasiūlote kokią nors paslaugą ar prekę per ekrane su C2A, o SEO pagalba sukuriate lengvas sąlygas klientui jus rasti (turi būti aiškus GMB ir kontaktų formos blokas), sinergiškai veikianti reklama pritrauks didelį srautą žmonių.

Siūlome ir išsamesnį gidą susipažinti su kitomis lokalizuoto SEO naudomis. 

Išvados – tai kaip tobulinti esamą strategiją?

Reklama ekranuose sėkminga tik tada, kai ji protingai integruota į bendrą skaitmeninę strategiją. Norėdami pasinaudoti visomis SEO galimybėmis:

  1. Tobulinkite esamos svetainės struktūrą (gidas apie tai)
  2. Stebėkite, kurie raktiniai žodžiai ir frazės pritraukia daugiausiai srauto bei pagal tai koreguokite reklamas
  3. Įtraukite QR kodus, geotargeting ir kuo dažniau optimizuokite turinį.

Marketrats.lt komanda pasiruošusi padėti suprasti SEO vertę bei ją sukurti, pritaikant ilgametę mūsų specialistų patirtį prie jūsų verslo. Susisiekite telefonu +370 646 30700 arba el. paštu Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. jau dabar!