Kas yra Meta reklama? Kaip ją naudoti kartu su SEO strategija?

Meta – vienus didžiausių socialinių tinklų vienijanti kompanija, kuriai priklauso Facebook, Instagram, Threads, Messenger ir WhatsApp. Iš viso Meta turi ~2,8 mlrd. MAU (Aktyvių naudotojų per mėnesį), todėl verslui tikrai gali būti verta čia reklamuotis. Nors „Market Rats“ neteikia tiesioginių Meta reklamos paslaugų, mūsų specialistai puikiai supranta, kokią gerą sinergiją verslo tikslų siekimui turi SEO optimizacija, suderinta su Meta reklama. Apžvelkime, kaip padidinti jūsų verslo matomumą tiek trumpalaikėje, tiek ilgalaikėje perspektyvoje.

Meta reklama – papildomas impulsas SEO strategijai

Meta reklama – tai visos reklaminės kampanijos, vykdomos Meta platformose. Tai yra uždaras sprendimas, kuris leidžia pasiekti tikslinę auditoriją tik Meta platformų viduje. Auditoriją reklamoms galima rinktis pagal demografinius duomenis, interesus bei net elgesio modelius. Įtraukiai sukurta, tinkamai pateikta bei pakankamai efektyviai sklindanti Meta reklama gali duoti greitą rezultatą, pritraukdama lankytojus ir didindama ne tik paskyros Facebook ar Instagram sekėjų skaičių, bet ir pritraukdama lankytojus į jūsų interneto svetainę. 

Tuo tarpu SEO yra ilgalaikis procesas, skirtas tvariai padidinti svetainės matomumą paieškos sistemose. 

Naudojant Meta Ads, ten aktyvi reklama Facebook ar kitame leidžia pritraukti naujus vartotojus, kurie kitu atveju galbūt niekada nebūtų suradę jūsų svetainės per organinę paiešką. Tai ypač naudinga naujiems produktams ar paslaugoms, kur vartotojo veiksmą galima paskatinti per pasiūlymo aktualumą, inovatyvumą arba ribotą laiką. 

Be to, labai didelis pliusas yra tas, jog Meta reklama padeda rinkti duomenis apie vartotojų elgesį, kurie vėliau gali būti naudojami tobulinant SEO strategiją, pvz., identifikuojant populiarius raktažodžius ar temas, kuriomis domisi jūsų auditorija.

Facebook reklamaReklama Facebook – vis dar bene efektyviausias būdas pritraukti auditoriją

Dėl to, kad turi per 2,8 milijardo naudotojų visame pasaulyje, Meta ir būtent didžiausias jų tinklas Facebook suteikia galimybę pasiekti auditoriją visame pasaulyje, ne tik Lietuvoje ar ES ribose, bet ir visuose kituose žemynuose.

Reklama gali skatinti imtis pačių įvairiausių veiksmų: skatinti svetainės lankomumą, rodyti akcijas bei nuolaidas, kviesti registruotis į renginį, džiuginti linksmu turiniu agituojant spausti Like ar Follow ir panašiai.

Visgi, Meta Ads ar net tradicinė reklama Facebook grupėse paprastai verslui naudingiausia, kai pajėgia vartotojus nukreipti į svetainę, kur jie susipažįsta su jūsų turiniu. Tai ne tik padidina srautą, bet ir gerina SEO metrikas (rodiklius), kaip sesijos trukmė ar bounce rate. Jie svarbūs paieškos sistemų algoritmams, dėl ko palaipsniui gali gerėti pozicija SERP.

Kaip jau minėjome, paspaudimai ir surinkti duomenys atskleis, kokios informacijos iš tiesų ieško aktyviausi klientai. Pagal tai galima tobulinti SEO strategiją vidiniam ar išoriniam turiniui. 

Reklama Facebook ir Instagram – sinergija tarp platformų

Instagram irgi yra Meta šeimos narė bei galingas įrankis reklamai. Kaip rodo statistika, turėdama daugiau nei 1,4 milijardo aktyvių vartotojų, ši platforma ypač efektyvi siekiant jaunesnės auditorijos dėmesio mat apie 62 % tinklo naudotojų yra jaunesni nei 34 metų amžiaus. 

Instagram reklamoje karaliauja vaizdo turinys – reels, stories arba pagrindiniame sraute įkeliami vaizdo įrašai, gražūs grafikai, nuotraukų galerijos. Tinkamai įgyvendinus, tai sukuria įspūdingą galimybę „užkabinti“ vartotojų dėmesį.

Kai naudojate reklamą tiek Facebook, tiek Instagram, galite pasiekti sinergiją, ypač dėl to, jog viskas valdoma per Meta Ads reklamą – vieną platformą.

  1. Vartotojas, pamatęs jūsų reklamą Facebook, gali nesiryžti paspausti ant nuorodos, bet tą padarys vėliau susidūręs su ja Instagram.
  2. Tai padidina tikimybę, kad jie apsilankys jūsų svetainėje. Pastangos būti pastebimiems keliose platformose atsiperka, nes tai pakelia ne tik reklamos efektyvumą, bet ir svetainės SEO rodiklius, pvz., atgalinių nuorodų skaičių ir socialinėje medijoje pastebimą įsitraukimą.

Praktiniai patarimai, kaip efektyviai naudoti Meta reklamą kartu su SEO

  • Raktažodžius, kuriuos naudojate SEO strategijoje, į savo reklaminius tekstus ir atvirkščiai. Tai padės užtikrinti, kad jūsų reklama labiau atitiks vadinamą search intent.
  • Naudokite reklamų duomenis, kad nustatytumėte, kurie raktažodžiai ar temos sulaukia daugiausiai dėmesio, ir pritaikykite juos savo svetainės turiniui.
  • Naudokite vaizdinį turinį ir stiprius CTA, kad paskatintumėte vartotojus aplankyti jūsų svetainę ir dalintis turiniu.

Meta produktai yra gera terpė verslui siekti tikslų, bet nepanaudodami ten surinktos info dar geresnei SEO optimizacijai – prarandate potencialią naudą. Susisiekite su mumis ir pasikalbėkime apie tai, kaip suderinti šiuos du galingus skaitmeninės rinkodaros kanalus jūsų augimui!