Išeinančių nuorodų žymėjimas rel=nofollow, rel=ugc ir rel=sponsored žymomis

rel atributas naudojamas HTML nuorodų žymėjimui, jis padeda paieškos sistemoms suprasti, kaip turėtų būti vertinamos iš jūsų svetainės išeinančios nuorodos (angl. Outbound Links).

Svarbiausios rel žymos

  • rel="nofollow" – naudojama, kai nenorite perduoti savo svetainės "autoriteto" (PageRank) į kitą svetainę. Tai gali būti naudinga, kai nuoroda veda į nepatikimą šaltinį arba yra mokama reklama.
  • rel="ugc" (User Generated Content) – naudojama nuorodoms, kurias sukūrė vartotojai, pvz., komentaruose arba forumuose. Tai padeda paieškos sistemoms atskirti turinį, kurį sukūrė svetainės savininkai, nuo turinio, kurį sukūrė vartotojai.
  • rel="sponsored" – žymimos nuorodas, kurios yra mokama reklama arba naudojamos remiamame turinyje. Tai padeda paieškos sistemoms atskirti komercines nuorodas nuo organinių.

Kodėl rel yra svarbu?

Teisingai naudojant rel žymas, paieškos sistemoms aiškiai nurodoma, kokią reikšmę turi nuorodos, taip padedant išvengti galimų sankcijų, neigiamo vertinimo ir išlaikant svetainės autoritetą. Tai padeda pagerinti svetainės indeksavimą, užtikrina tinkamą nuorodų srautą ir bendrai žvelgiant prisideda prie geresnių SEO rezultatų.

Pavyzdys - nuorodos iš dukterinių svetainių (angl. Affiliate Site

Dalis žmonių mano, kad nuorodos iš dukterinių svetainių gali pakenkti jų projektams, nes dažnu atveju jos:

  • susijusios su komerciniais interesais ir gali vesti į įvairias svetaines, kurios nėra visada patikimos.
  • orientuojasi į nuorodas, o ne - turinį, dėl ko stipriai nukenčia jo kokybė ir vertė vartotojui.
  • perpildytos dideliu kiekiu prastos kokybės nuorodų.

Tačiau, kaip aiškina Google atstovas John Mueller: didelis kiekis Affiliate nuorodų į svetainę nebūtinai kenkia reitingams. Svarbu, kad puslapis būtų naudingas savo turiniu, kurtų vertę, o nuorodos būtų pažymėtos „rel=sponsored“ atributu, kas leistų Google sistemai suprasti, kaip vertinti nuorodas iš Affiliate ar kitų tipų svetainių.

 

Šaltinis: https://www.searchenginejournal.com/impact-of-lots-of-affiliate-links/519545/