Reklama laikraštyje: kodėl pasirinkus tradicinę reklamą verta papildomai investuoti į SEO?

Nors jau daugiau kaip dešimtmetį populiaru vystyti naratyvą, kad fizinė spauda nyksta ir nebėra aktuali, laikraščiai toliau išlieka didelio tiražo leidiniais, populiariais visoje Lietuvoje ir daugelyje vakarų pasaulio šalyje. Tačiau ten, kur vieni mato problemas, kiti gal ižvelgti galimybes. Market Rats komandos specialistai pastebi vis didėjančius sėkmės ir konversijų rodiklius tarp klientų, kurie derina reklamą laikraštyje su SEO paslaugomis. Apžvelkime, kodėl verta derinti abu šiuos kanalus.

Reklama laikraštyje – statistika

Pesimistiškose prognozėse tradicinei spaudai šiek tiek tiesos galima rasti. Lietuvoje, pastaraisiais metais, reklamos mastai laikraščiuose mažėja. Dar 2021 m. reklamos išlaidos laikraščiuose traukėsi 1,6 %, kol kituose medijos sektoriuose ji augo. 

Visgi, segmento traukimasis, nors ir pastebimas, nėra katastrofiškas. Prognozuojama, kad reklamai spaudoje, Lietuvoje bus išleidžiama ~31 milijoną JAV dolerių, iš kurių didžiausia dalis – 22,7 mln. bus skirta reklamai laikraščiuose, tuo tarpu SEM srityje, kuriai gretima yra ir SEO, turėtų būti išleidžiama beveik 40 milijonų JAV dolerių, tad rinkos dydis – maždaug dukart didesnis.

Nors šios tendencijos atspindi iššūkius, su kuriais susiduria tradicinė spauda, norėdama prisitaikyti prie besikeičiančios skaitmeninės aplinkos, tačiau nereikia galvoti, kad šiame rinkodaros kanale nėra naudos. Tinkamai optimizavus įvairius aspektus, reklama laikraštyje gali sugeneruoti užklausų, lankytojų ar net pirkėjų srautą.

Kodėl verta derinti tradicinę reklamą laikraštyje su SEO? Kaip tai daryti?

Jeigu reklamą laikraštyje pavyksta suderinti su optimizavimu paieškos sistemoms (SEO), sinergija tarp šių metodų gali padidinti prekės ženklo matomumą ir paskatinti didesnį klientų įsitraukimą. Štai kaip veiksmingai integruoti abi taktikas į bendrą rinkodaros strategiją. Turime keletą praktinių patarimų:

  1. Nuoseklus prekės ženklo vertės kūrimas. Paprastas sprendimas suderinimui – užtikrinkite, kad reklama laikraštyje nurodytų jūsų svetainės URL arba per QR kodą nukreiptų į platformą. Toks nuoseklumas kuria bei stiprina prekės ženklo identitetą ir skatina skaitytojus savarankiškai ieškoti jūsų įmonės internete.
  2. Srautas nukreipiamas į optimizuotus, „stipriausius“ landing page. Sukurkite specialius nukreipimo puslapius, kurie galėtų priimti srautą iš reklamos. Optimizuokite šiuos puslapius naudodami atitinkamus raktinius žodžius ir turinį, atspindintį skelbimo žinutę, taip pagerindami pozicijas paieškos sistemose ir sukurdami vientisą patirtį potencialiam klientui
  3. Skatinkite atlikti veiksmą internete. Į reklamą laikraštyje įtraukite papildomų naudų, kurios skaitytojus paskatintų apsilankyti jūsų svetainėje, išsisaugoti nuolaidos kodą ir(ar) rasti išskirtinių pasiūlymų bei papildomos informacijos. 

Suderindamos reklamą dienraščiuose ar savaitraščiuose su SEO pastangomis, įmonės gali sukurti nuoseklų rinkodaros piltuvėlį (angl. marketing funnel), kuris padės gauti apčiuopiamą naudą ir potencialiai padidins konversijas. Pasikalbėkime apie tai jau šiandien – laukiame jūsų užklausų Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. arba +370 646 30700.