Geras nuorodos pavadinimas tinkamai informuoja į kokį turinį nurodoma
Nuorodos pavadinimas — tai paspaudžiamas tekstas, kurį mato lankytojai ir suvokia kaip nuorodos rezultatą. Tokia nuoroda paliekama per tekstinės nuorodos žymą: .
Šis nuorodos tekstas pasako lankytojui ir Google'ui kažką apie tą puslapį į kurį veda nuoroda. Jūsų puslapyje esančios nuorodos gali būti:
- vidinės — nukreipiančios į kitus Jūsų svetainės puslapius;
- išorinės — nukreipiančios į kitų svetainių turinį.
Abiem atvejais: kuo geresnis tekstinės nuorodos pavadinimas, tuo lengviau vartotojams — naršyti, o Google'ui — suprasti apie ką yra puslapis į kurį nurodote šiuo tekstu.
Geriausia praktika
Ir lankytojai, ir paieškos sistemos mėgsta lengvai suprantamus nuorodų pavadinimus.
Pasirinkite taikliai aprašantį tekstą
Nuorodos pavadinimas turėtų suteikti bent pagrindinę informaciją — apie ką yra puslapis į kurį nurodoma.
Ko derėtų vengti?
- Bendrinių nuorodų pavadinimų, tokių kaip „puslapis“, „straipsnis“ ar „spauskite čia“;
- Nuorodų pavadinimų, kurie neatitinka temos ir neturi jokio ryšio su puslapiu į kurį veda nuoroda;
- Nederėtų nuolat vietoje nuorodos pavadinimo naudoti URL adresą. Nors yra tam tikri priimtini atvejai, kai pvz.: reklamuojamas ir nurodomas naujas svetainės adresas.
Rašykite glaustus nuorodų pavadinimus
Trumpas, bet tiksliai apibūdinantis nuorodos pavadinimas gali būti sudarytas iš kelių žodžių ar trumpos frazės.
Ko derėtų vengti?
- Ilgų nuorodų pavadinimų (angl. anchor texts), tokių kaip ištęsti sakiniai ar trumpos pastraipos.
Formatuokite nuorodas taip, kad jas būtų lengva pastebėti
Padėkite lankytojams lengviau atskirti paprastą tekstą nuo nuorodų teksto. Jūsų turinys taps mažiau naudingas jei lankytojai nepastebės tekstinių nuorodų arba paspaus jas atsitiktinai.
Ko derėtų vengti?
- CSS ar teksto formatavimo būdų, stilių, kurie padaro taip, kad nuorodos niekuo nesiskiria nuo paprasto teksto.
Pagalvokite ir apie savo svetainės vidinių nuorodų pavadinimus (anchor tekstus)
Dažnai žmonės nemažai galvoja apie tai, kaip pavadinti nuorodas nukreipiančias į išorinius šaltinius, tačiau verta daugiau dėmesio skirti būtent vidinių nuorodų pavadinimams (angl. anchor). Tinkamai pavadintos vidinės nuorodos padeda lengviau naviguoti svetainėje ir Google paieškos sistemai ir lankytojams.
Ko derėtų vengti?
- Pernelyg ilgų ir akivaizdžiai tyčia raktažodinių nuorodų pavadinimų, kurie skirti vien tik paieškos sistemoms;
- Nereikalingų, nenaudingų vidinių nuorodų kūrimo, kurios visai nepalengvina vartotojo navigacijos svetainėje.
Šaltinis: Google Webmaster Guidelines