Kai kurie laikosi nuomonės, kad "SEO gali daryti bet kas".
Tokio požiūrio šalininkai argumentuoja: "viskas yra internete, visa "step by step" informacija yra prieinama kiekvienam, kuris netingi".
Tiesa, tačiau tos informacijos gausa kai kuriems visgi yra sunkiai apdorojama.
Todėl, nemėtant akmenų, suteiksime žinių tiems, kurie šį kartą visai be reikalo persistengė.
Šiandien google paieškos laukelyje pateikiau užklausą "laminatas" ir gavau 25 puslapius atsakymų.
Štai geidžiamiausias iš jų - pirmasis.
Dėl savaime suprantamų priežasčių paslėpėme url adresus ir svetainių domenų vardus.
Peržvelkite akimis. Ar pastebėjote, kas čia negerai? Vienas užklausos atsakymo variantas nėra vertas čia būti.
Praleiskime pirmas tris pirktas pozicijas ir pažvelkite į aštuntąjį google paieškos rezultatą.
Štai iš žadėtasis vizualus įrodymas, kad ir Kaune gyventi galima, norėjau pasakyti, kad ir "špecialistai daro klaidų".
Kaip ir minėjau suteiksime žinių tiems, kurie šį kartą visai be reikalo persistengė akivaizdžiai rašydami meta aprašymą google'ui.
Kodėl be reikalo? Meta aprašymai yra svarbūs SEO procese, tačiau ne tiesiogiai.
"Meta description" turinys NĖRA paieškos sistemų reitingavimo algoritmų veiksnys.
Tuomet kodėl sakoma, kad "meta description" visgi yra svarbūs SEO procese?
Nes vartotojo elgesys (angl. user behavior) yra įskaičiuotas į paieškos sistemų reitingavimo algoritmus.
Tiksliau apibrėžiant - paspaudimų rodiklis (angl. click-through rate, angliškas akronimas - CTR) yra vienas iš algoritmų veiksnių reitingavimo procese.
Keli patarimai kaip gi parašyti žmogui patrauklų "meta description" (nes google'ui ant jo nusispjaut):
- Nepersistenkite rašydami ilgus ir išsamius meta aprašymus, nes google SERP rodo tik 160 simbolių.
- Meta aprašymas - reklaminė žinutė, kurioje galite pademonstruoti savo marketingo bei pardavimų psichologijos žinias ir įgūdžius.
Atskleiskite puslapių išskirtines savybės, kas juose siūloma, kas geriausia. - Variantas - meta aprašyme pateikti telefono numerį,
taip skubančiam ieškotojui nė nereikės užeiti į svetainę:
tokiu atveju negausime naudos iš SEO pusės - paspaudimo,
tačiau skambutis gali virsti pardavimu, o toks ir yra viso to tikslas. - Naudokite ieškomus raktažodžius, tačiau nepamirškite, kad jie skirti google vartotojui, Jūsų paslaugų ar prekių ieškotojui.
Rašykite laikydamiesi gramatikos ir stiliaus taisyklių.
Pabaigai retorinis klausimas. Ar spaustumėte tokį SERP pateiktą rezultatą, kuris akivaizdžiai parašytas google'ui?
Gal čia profesinės ligos simptomas, tačiau aš nespausčiau.
Na... bet parašyta google'ui, tai gal JIS paspaus...