
Reklama, reklama ir dar kartą reklama. Toks būtų labai didelės dalies verslų atsakymas į klausimą: „Kaip gi pagerinti savo verslo rezultatus?“. Iš tiesų tai anokia čia staigmena, jeigu prisimintume statistiką, kad per metus verslas visame pasaulyje išleidžia maždaug 667 milijardus JAV dolerių reklamai internete [1]. Tai – beveik du kartus daugiau nei visos Vokietijos metinis federalinis biudžetas [2], tad niekas neturėtų pamiršti, jog reklama yra didžiulis ekonomikos variklis.
Tačiau kaip tą variklį „pažaboti“ savo verslo naudai? Tai net ne milijonų, o, pasirodo, milijardų vertės klausimas. Laimei, „Market Rats“ ekspertai paruošė naudingą gidą apie tai, kaip veikia internetinė reklama ir nuo ko gali pradėti kiekvienas apie savo verslą mąstantis ar idėjų rinkodaros departamente pristigęs žmogus. Šiame gide nagrinėsime, kaip veikia reklama internetu, kokios reklamos gauna daugiausiai dėmesio, kaip skirstyti biudžetą ir į kokias sritis kreipti daugiausiai dėmesio šiandien bei, kas bus aktualiausia rytoj.
Reklama internete – kaip ji veikia?
Internetinė reklama, dar vadinama skaitmenine reklama – tai būdas kiekvienam verslui pritraukti naujų klientų ar gauti dėmesio per įvairias platformas bei terpes internete. Tai gali būti: reklama interneto svetainėse, paieškos varikliuose, socialiniuose tinkluose, programėlėse ir ne tik.
Verslui reklama internetu gali, turi būti ir yra naudinga. Lyginant su kitomis formomis, pavyzdžiui, radijo ar žurnale išspausdinta reklama, online reklama leidžia nusistatyti labai konkrečią tikslinę auditoriją, kurią norisi pasiekti.
Tada verslas gali sukurti reklamos rodinius, pritaikytus šios auditorijos interesams ir elgsenai, o jau pati platforma padarys tą darbo dalį, dėl kurios reklamą matys būtent jums aktuali auditorija. Išplėstinės tikslinio rodymo parinktys leidžia reklamuotojams pasiekti vartotojus pagal demografinius duomenis, interesus ir elgseną internete.
Kokią naudą reklama internete neša verslui ir kokių rezultatų galima tikėtis?
Internetinė reklama įmonėms suteikia daug privalumų. Štai pagrindiniai iš jų:
- Reklamos biudžetą galima nukreipti į konkrečias auditorijas, todėl padidėja tikimybė, kad jūsų turinys pasieks suinteresuotus klientus.
- Verslas gali realiuoju laiku stebėti tokius rodiklius kaip paspaudimai, parodymai ir konversijos, todėl įmanomas ne tik pastangų vertinimas, bet ir palengvėja korekcijos, kurių dėka didinamas efektyvumas.
- Dėl lanksčių galimybių planuoti biudžetą ir išlaidas, verslai gali kontroliuoti savo reklamai skirtus finansus ir pasiekti didžiausią įmanomą investicijų grąžą.
Populiariausi internetinės reklamos kanalai ir jų palyginimas
Internetinė reklama gali būti skleidžiama per labai įvairius kanalus. Kiekvienas iš jų turi unikalių privalumų ir suteikia galimybes pasiekti skirtingą auditoriją ar „įdarbinti“ unikalų reklamos formatą. Žemiau pateiktoje lentelėje rasite patogų populiariausių internetinės reklamos kanalų palyginimą.
Populiariausių internetinės reklamos kanalų palyginimas
Reklamos kanalas |
Kaip veikia? |
Statistika |
Svarbu žinoti |
Reklama paieškos sistemose (PPC) |
Reklama paieškos sistemos rezultatų puslapiuose (SERP), nukreipta į naudotojus, atsižvelgiant į jų paieškas. |
Sudaro net 40,9 % nuo visos pasaulinės skaitmeninės reklamos ir rinkodaros rinkos. |
Itin tikslingas rodymas, labai veiksmingai pritraukia potencialiai suinteresuotus klientus. |
Socialinės medijos reklama |
Per tokias socialinės medijos platformas, kaip „Facebook“, „Instagram“ ir „TikTok“, pateikiamos reklamos. Skelbimai irgi rodomi pagal verslo nurodytus demografinius duomenis ir interesus. |
Apie 25 % rinkodaros specialistų nurodo, kad „Instagram“ yra didžiausią investicijų grąžą teikiantis socialinės medijos kanalas reklamai, o „Facebook“ irgi rodo solidžius skaičius - 23 %. |
Galima labai tiksliai pasirinkti auditoriją, tinka prekės ženklo žinomumui ir įsitraukimui didinti. |
Display reklama |
Tai – vaizdinė reklama, kuri rodoma per banner - reklaminius skydelius, vaizdo įrašus ir rich mediją, randamą daugybėje interneto svetainių visame pasaulyje. |
Prognozuojama, kad per 2020-2026 m. pasaulyje Display reklamos rinkos dydis augs 15,5 %. |
Nebrangus, plačios aprėpties, veiksmingas būdas prekės ženklo ar produkcijos matomumui padidinti, tačiau efektyvumas – apie 0,1 %. |
Rinkodara el. paštu |
Tiesiogiai siunčiami reklaminiai pranešimai ar pasiūlymai, siunčiami prenumeratorių ar potencialių klientų sąrašui. |
Visame pasaulyje verslui uždirba per 9,5 mlrd. EUR pajamų, o maždaug šeštadalis rinkodaros specialistų šį metodą renkasi, kaip pagrindinį savo strategijoje. |
Tinkamai įgyvendinus - didelė investicijų grąža. Metodas labai veiksmingas, siekiant išlaikyti klientus. |
Partnerių rinkodara (AffiliateMarketing) |
Partneriai reklamuoja produktus, o komisiniai mokami už gautus pardavimus ar pritrauktus klientus. |
Veiklos rezultatais pagrįstas modelis; ekonomiškai efektyvus reklamuotojams ir galintis būti labai naudingas reklamos partneriams. |
Pasiekiama dar daugiau naudotojų, kadangi įtraukiami išoriniai reklamos partneriai. |
Turinio rinkodara |
Daugiausia dėmesio ir lėšų skiriama vertingo turinio kūrimui ir platinimui, siekiant pritraukti ir sudominti tikslinę auditoriją. |
82 % rinkodaros specialistų aktyviai naudoja turinio rinkodarą. |
Tokia reklama sukuria domeno bei vardo autoritetą ir palaiko SEO pastangas. |
Video reklama |
Nors tai gali būti ir TV reklama, daugiausiai omenyje turimas reklaminis turinys per tokias platformas, kaip „YouTube“. |
Apie 90 % įmonių naudoja „YouTube“ savo video reklamai leisti. |
Įtraukiantis formatas, tinka pasakojimui, tačiau kūryba reikalauja nemenko biudžeto. |
Mobilioji reklama |
Skirta naudotojams su mobiliaisiais įrenginiais pasiekti. Tokios reklamos rodomos per programėles, žaidimus ir mobiliąsias svetainių versijas. |
Mobilioji reklama ir toliau auga, nes daugėja mobiliųjų įrenginių naudojimas. |
Labai svarbus formatas norint pasiekti keliaujančius vartotojus arba vartotojus tuo metu, kada jie yra prie telefono (vidutiniškai prie jo žmogus praleidžia 4-5 val. per parą). |
Dauguma verslų renkasi daugiakanalės reklamos strategiją, kad maksimaliai padidintų pasiekiamų naudotojų skaičių (reach) ir efektyvumą. Derindamos įvairius kanalus, pavyzdžiui, PPC reklamą, socialinės medijos skelbimus ir el. pašto rinkodarą, įmonės gali bendrauti su savo auditorija labai įvairiose terpėse, su skirtingomis intencijomis ir taip padidinti bendrą kampanijos efektyvumą. Toks požiūris leidžia visų dydžių ir visų nišų verslui išnaudoti kiekvieno kanalo privalumus, gaunant gerą grąžą ir darnų vystymąsi, tvarų augimą.
Internetinės reklamos kaina ir investicijų grąža (ROI)
Verslui, kuris leidžia reklamą internete, labai svarbu skaičiuoti vadinamąjį Ad Spend arba išlaidas reklamai ir, Return on Investment (ROI) arba investicijų grąžą.
Išlaidos reklamai ir investicijų grąža (ROI) įvairiose platformose labai skiriasi. Įtakos turi ir verslo/pramonės šaka bei net regioninės konkurencijos tendencijos. Smulkus ar vidutinis verslas (SME), tiek Lietuvoje, tiek Vakarų Europoje interneto reklamos kampanijoms kas mėnesį skiria nuo 100 iki 10 000 eurų [7], nors tikslias išlaidas lemia tokie veiksniai kaip konkurencingumas nišoje ir pasirinkti reklamos tinklai.
Pavyzdžiui, mokama reklama (PPC) paprastai kainuoja nuo 1 iki 2 eurų už vieną paspaudimą, nors labai konkurencinguose sektoriuose, pavyzdžiui, teisės ir finansų, galite mokėti ir virš 50 eurų už paspaudimą.
Investicijų į skaitmeninę rinkodarą grąža (ROI) taip pat skiriasi priklausomai nuo kanalo. Visi nori kuo didesnės grąžos, tačiau jai gauti reikia ir labai tinkamai optimizuoto nukreipimo (angl. targeting) ir labai stiprios kūrybinės reklamos dalies.
- E-mail marketingas kai kuriuose aprašymuose įvardinamas, kaip kanalas su bene didžiausia vidutine ROI grąža, kartais viršijančia 40x. Tačiau čia realiau tikėtis 400-600 % ROI arba 4-6x grąžos, jeigu viskas veikia sustyguotai. Yra išimčių, tačiau realūs skaičiai – žemiškesni.
- Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) pasižymi bene aukščiausiu ir tvariu grąžos santykiu. Pagal WebFX [8], jis patenka tarp trijų „stipriausių“ reklamos kanalų pagal ROI, galinčių generuoti net 20x+ grąžą. Skirtumas nuo kitų kanalų, kad SEO reklama tai daro stabiliai ir jos nauda neišnyksta vos tik sustabdoma kampanija. SEO rezultatai inertiški ir išlieka kurį laiką.
- Nuomonės formuotojų arba influencerių marketingas paprastai grąžina 5+ eurų už kiekvieną investuotą eurą, o kai kuriose pramonės šakose grąža sieks net 20:1.
- PPC reklama paprastai generuoja vidutinę 2 eurų grąžą už kiekvieną išleistą eurą, tačiau tam tikrose kampanijose rezultatai gali būti ir keliais kartais geresni.
Svarbu pažymėti, kad šie skaičiai gali svyruoti dėl įvairių veiksnių, įskaitant reklamos turinio kokybę, „targeting“ tikslumą ir rinkos dinamiką. Verslas turėtų nuolat stebėti ir koreguoti savo strategiją, siekdamas optimizuoti tiek išlaidas, tiek grąžą iš reklamos internete.
Kodėl paminėjimo šalia reklamos vertas ir SEO?
Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra pamatinis komponentas daugelio sėkmingiausių verslų skaitmeninės rinkodaros strategijose. Su SEO siekiama pagerinti svetainės matomumą organinės paieškos rezultatuose. Tai labai svarbu, nes organinė paieška sudaro apie 53 % viso interneto srauto [9], o tai rodo, kad norint daugiausiai lankytojų, būtina orientuotis į organinę paiešką - SEO. Pravartu žinoti, kad mokama, PPC paieška sudaro apie 27 % srauto į svetaines, todėl labai svarbu, kad jūsų rezultatai būtų pastebimi per organinius rezultatus – natūraliai. Jais žmonės pasitiki net labiau nei reklama.
Investicijos į SEO generuoja ne tik didelį srautą, bet ir įspūdingą investicijų grąžą (ROI). Pagal vieną gana naują SEOPROFY publikuotą tyrimą [10], įmonės iš aukštos kokybės SEO kampanijų gali tikėtis 748 % investicijų grąžos, t. y. 7,48 euro pajamų už kiekvieną išleistą eurą. Tuo tarpu tikrų verslo šakų, pavyzdžiui, nekilnojamojo turto ir finansinių paslaugų, atstovai pranešė apie dar didesnę grąžą - atitinkamai 1,389 % ir 1,031 % - WOW!
Be to, SEO leidžia generuoti ir konvertuoti vadinamuosius leads arba potencialius klientus. Iš SEO gautų leads vidutinis konversijos rodiklis gali siekti apie 15 %, o tai gerokai lenkia bendrą rinkos standartą (outbound leads), kuris turėtų būti 1-2 % rėžiuose. Toks skirtumas labai aiškiai parodo, kad SEO yra orientuotas į kokybišką, naudingą, aukšto efektyvumo srautą. Tačiau, kol įprasta reklama internete gali naudą nešti iš karto, SEO yra inertiškas ir rezultatų reikia palaukti. Tačiau jie taip pat greitai neišgaruoja, kai, tuo tarpu, reklamos, nebegeneruoja naudos vos tik nustojate leisti joms pinigus.
Jeigu jūs norite daugiau sužinoti apie tai, kas yra SEO ir kuo jis naudingas jūsų verslui – galite paskaityti informatyvų mūsų gidą arba susisiekti el. paštu bei telefonu. Individualios konsultacijos metu, mūsų specialistai galės atskleisti dar nepažabotą jūsų verslo potencialą augti internete.
Dažniausios klaidos kuriant reklamas internete
Kadangi norisi, jog kiekviena kampanija būtų sėkminga, reiki vengti klaidų. Tiek naujokai, tiek patyrę ekspertai jų gali padaryti. Na, o kaip sakoma, geriau mokytis iš svetimų, o ne savų klaidų, todėl pristatome 5, dažniausiai pasitaikančias bei, kaip jų išvengti.
1. Neapibrėžta tikslinė auditorija
Klaida: kampanija pradedama aiškiai nenustačius ir neapibrėžus tikslinės auditorijos. Tai lemia iššvaistytus pinigus, laiką ir prastus rezultatus.
Sprendimas: sukurkite išsamų kliento profilį (ar kelių klientų grupių profilius), kurie apibūdintų demografinius duomenis, interesus ir pain points. Taip užtikrinama, kad reklamos rezonuotų su tiksline auditorija. Neblogą gidą apie profilių kūrimą turi portalas „Milanote“.
2. Ignoruojamas svetainės UX landing puslapiuose
Klaida: srautas nukreipiamas į prastai optimizuotus arba lėtai įkraunamus landing puslapius. Tai gali padidinti atmetimo rodiklius (bounce rate) ir sumažinti investicijų grąžą (ROI).
Sprendimas: reklama internete turi vesti tik į optimizuotus, greitai įkraunamus, mobiliesiems įrenginiams pritaikytus puslapius. Stenkitės, kad turinys atitiktų reklamos pažadus ir užtikrintų vientisą naudotojo kelionę.
3. Svarbiausio naudingumo parametro (ROAS) analizės nedarymas
Klaida: reklama tiesiog paleidžiama „egzistuoti“ ir verslas neskiria pakankamai dėmesio efektyvumo, pelningumo ir kitų rodiklių analizei. [11]
Sprendimas: patys arba jūsų pasamdyta agentūra turėtų nuolat lankytis reklamos valdymo platformose, kad apskaičiuotų ROAS. Naudokite šią metriką, kad įvertintumėte veiklos rezultatus ir pakoreguotumėte strategijas.
4. Prastas „bidding“ strategijos pasirinkimas
Klaida: pasirinkus su kampanijos tikslais nesuderintas „bidding“ strategijas, biudžetas naudojamas neefektyviai, o reklamos rodomos ne pačiose tinkamiausiose vietose.
Sprendimas: orientuokite aukcinio strategijas su konkrečiais tikslais, pavyzdžiui, prekės ženklo žinomumu arba konversijomis. Reguliariai peržiūrėkite ir koreguokite „bids“ pagal surinktus duomenis.
5. SEO ignoravimas
Klaida: dėmesys vien tik mokamai reklamai ir SEO ignoravimas gali apriboti organinį srautą ir palieka daugybę neišnaudotos „erdvės“.
Sprendimas: rinkite duomenis iš visų reklamos kanalų ir turinį optimizuokite pagal atitinkamus raktažodžius, tobulindami svetainės struktūrą ir taip dar pagerindami organinį svetainės matomumą.
Atpažindamos ir spręsdamos šias, dažniausiai pasitaikančias klaidas, įmonės gali iš karto tikėtis, jog reklama internete neš didžiausią naudą, o kampanijų veiksmingumas pasieks maksimumą.
Terminai, pasiruošimas ir strategija – svarbios detalės
Kai kalbame apie reklamos naudą ir sėkmę reklamos sferoje, visada būtina atsižvelgti į strategiją bei verslo pasiruošimą jos įgyvendinimui. Nors išorės stebėtojai mato tik rezultatą, iš tiesų sėkmės „architektai“ daugiau dėmesio skiria strategijai bei pasiruošimo darbams.
Mes rekomenduojame vadovautis SMART tikslų nustatymu. Tad išsikeliami yra Specific, Measurable, Achievable, Relevant ir Time-Bound tikslai. Ką tai reiškia?
- Konkretus (Specific) - aiškiai apibrėžkite tikslą. Pavyzdžiui, užuot siekę „padidinti svetainės lankomumą“, rinkitės „per tris mėnesius 20 % padidinti organinį svetainės lankomumą“.
- Išmatuojamas (Measurable) - užtikrinkite, kad tikslą galima įvertinti kiekybiškai. Tai leis stebėti pažangą ir pastebėti sėkmę. Venkite abstraktumo.
- Pasiekiamas (Achievable) - kelkite realius tikslus, atsižvelgdami į turimus išteklius ir apribojimus.
- Aktualus (Relevant)– tikslas turėtų būti aktualus bei priderinamas prie bendra verslo plėtros strategija, kad būtų gaunamas reikšmingas indėlis į bendrą sėkmę. Pavyzdžiui, jei verslas nori įsitvirtinti rinkoje, geriau orientuotis į klientų pritraukimą ar žinomumo didinimą.
- Apribotas laike (Time-Bound) - reikia paskelbti aiškų galutinį terminą, kad suteiktumėte skubumo ir sukoncentruotumėte interneto reklamos pastangas iš visos komandos/departamento.
Svarbu žinoti ir tai, jog sėkmingai skaitmeninės reklamos strategijai reikia ne tik tikslų, bet ir kruopštaus pasiruošimą ir, kaip sakoma, tinkamu laiku atsidurti tinkamoje vietoje.
Rinkos tyrimai ir tikslinės auditorijos pažinimas (customer personna sudarymas) yra pagrindiniai žingsniai šiam tikslui pasiekti. Su šiais duomenimis daug paprasčiau kurti patrauklų reklamos turinį ir pasirinkti tinkamas platformas. Vėlgi, vartotojų elgsenos modelių analizė ir duomenų surinkimas padeda planuoti skelbimų paleidimą tada, kai tikslinė auditorija yra aktyviausia ir imliausia. Puikus pavyzdys – sezoninių prekių ar verslų pristatymas (tarkime - nakvynės prie jūros, žūklė, žieminės padangos ir panašiai).
Kuo skiriasi auditorijos Lietuvoje ir kitose valstybėse?
Kaip jau išsiaiškinome, tam, kad reklama internete pasiektų numatytus tikslus, reikia sudaryti stiprias reklamos strategijas. Na, o tam labai svarbu suprasti unikalias auditorijos savybes. Paprastai verslas orientuojasi į Lietuvos arba konkrečias užsienio rinkas. Tam, kad pradžia nekeltų tiek daug iššūkių, sudarėme trumpą statistikos sąrašą, kuris galėtų būti naudingas
- Internetu naudojasi 91 % 16-74 metų amžiaus Lietuvos gyventojų [12]
- Latvijoje šis skaičius yra beveik 93 %, Lenkijoje – 86 %, Vokietijoje – 89 %, o JAV – panašiai, kaip Lietuvoje – 91 % [13, 14]
- Lietuvos žmonės yra ganėtinai aktyvūs socialinėje medijoje. Iš viso yra daugiau nei 2,1 milijono žmonių su paskyromis socialiniuose tinkluose [15] – maždaug 84 % populiacijos. Latvijoje procentas yra mažesnis – 80,2, Lenkijoje – vos 63,8 %, o Vokietijoje taip pat gerokai žemesniame lygyje – 76,4 %. Tai reiškia, kad Lietuvoje kiek labiau apsimoka reklamuotis socialiniuose tinkluose.
Šie ir susiję statistiniai duomenys rodo, kaip svarbu skaitmeninės reklamos strategijas pritaikyti prie unikalios kiekvienos šalies vartotojų bazės. Pavyzdžiui, Lietuvoje ir Latvijoje dominuoja „Facebook“ [16], todėl vert4t7 skirti daugiau reklamos išteklių šiai platformai.
Tuo tarpu tokiose šalyse kaip Lenkija ir Vokietija veiksmingiau veiktų diversifikuotas biudžetas, galbūt įtraukiantis ir „Instagram“ ir „LinkedIn“. Tokia statistika padeda sukurti efektyvesnę reklamą internete.
Dažniausiai užduodami klausimai
Kaip išsirinkti tinkamiausią reklamos internete kanalą savo verslui?
Pradėkite nustatydami, kur jūsų potencialūs klientai praleidžia laiką internete ir kokiose platformose jie dažniausiai lankosi. Tada nustatykite dažniausias jų intencijas arba kylančias problemas (angl. pain points) ir pagal tai sukurkite dėmesio vertą reklamą.
SEO, socialiniai tinklai ar Google Ads? Kaip pasirinkti efektyviausią strategiją?
SEO - tai ilgalaikis, strateginis sprendimas, kuriuo gerinamas natūralus svetainės matomumas. Reklama internete per socialinius tinklus idealiai tinka didinti prekės ženklo žinomumą ir užmegzti ryšį su auditorija. Na, o „Google Ads“ reklama leidžia iš karto būti randamiems tų vartotojų, kurie ieško jūsų siūlomos/paslaugos ar prekių. Pasitarę su specialistais rasite geriausią variantą ar jų derinį.
Kaip derinti SEO ir Google Ads, kad gautumėte maksimalią grąžą?
Gaukite duomenis iš „Google Ads“ ir juos panaudokite SEO strategijos gerinimui ir atvirkščiai.
Kuri internetinės reklamos forma duos geriausią investicijų grąžą?
Dažnai toks titulas priskiriamas email marketingui (el. pašto rinkodarai). Tačiau nors ir yra tokių atvejų, kai šio metodo ROI siekia 30x ar daugiau, tai – išskirtinės sėkmės istorijos. Bene kiekvienam verslui saugiausią ir stabiliausią grąžą užtikrins SEO, prie kurio reikia derinti kitus, jums aktualius reklamos kanalus.
Kaip išmatuoti reklamos internete efektyvumą?
Per reklamos valdymo platformas stebėkite tokius rodiklius kaip: paspaudimų dažnis (CTR), konversijų rodiklis ir reklamos išlaidų grąža (ROAS). Rezultatams stebėti naudokite „Google Analytics“, arba konkrečiai platformai skirtus įrankius.
SEO, turinio rinkodara ar influenceriai? Kuris reklamos būdas tinka jums?
Jei siekiate ilgalaikio matomumo ir nuolatinio srauto, rinkitės SEO. Influencerių leidžiama reklama geriausiai tinka gyvenimo būdo prekių/paslaugų ar vizualiai patrauklių produktų pardavėjams, norintiems greitai pasiekti nišinę auditoriją per patikimus šaltinius.
Kada rinktis organinę paiešką, o kada – mokamą reklamą?
Naudokite organinės paieškos reklamą internete (SEO), kai turite ribotą biudžetą, bet norite per tam tikrą laiką sukurti tvarų srauto prieaugį. Mokamą reklamą rinkitės tada, kai reikia greitų rezultatų, pavyzdžiui, norint išleisti produktą arba vykdyti skubią reklaminę akciją. Daugelis strategijų derina abu metodus.
Reklamos internete planavimas: kaip nešvaistyti biudžeto neefektyviems kanalams?
Pradėkite nuo aiškaus tikslų apibrėžimo ir auditorijos elgsenos bei lūkesčių analizės. Prieš skirdami didesnį biudžetą, išbandykite kampanijas nedideliu mastu ir surinkite kuo daugiau bazinės informacijos. Kai jau leisite galutinio biudžeto versijas, optimizuokite ir eliminuokite tai, kas neveikia bei eksperimentuokite su naujais elementais.
Kaip matote, reklama internete – įvairialypė ir daugiasluoksnė tema, kuri aktuali kiekvienam verslui. Norite apie tai pasikalbėti ir rasti galimybes savo verslui? Laukiame jūsų laiškų Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. arba skambučių +370 646 30700. Pasikalbėkime ir raskime būdą jūsų vizijai įgyvendinti!
Šaltiniai:
https://en.wikipedia.org/wiki/Budget_of_Germany
https://www.statista.com/statistics/1203256/digital-marketing-channels-worldwide/ ir https://www.statista.com/topics/1446/e-mail-marketing/#topicOverview
https://www.designrush.com/agency/digital-marketing/trends/digital-marketing-channels-roi-comparison
https://www.wordstream.com/blog/ws/2022/04/19/digital-marketing-statistics
https://www.hostinger.com/tutorials/digital-marketing-statistics
https://www.topdraw.com/insights/is-online-advertising-expensive/
https://www.webfx.com/blog/marketing/which-marketing-channels-produce-the-highest-roi/
https://www.seoinc.com/seo-blog/much-traffic-comes-organic-search/
https://seoprofy.com/blog/seo-roi-statistics/
https://mediatool.com/blog/online-advertising-mistakes
https://datareportal.com/reports/digital-2024-latvia
https://data.worldbank.org/indicator/IT.NET.USER.ZS