
Kiekvienam verslui, kuris turi turinio planą ir, kuriam norisi pagerinti savo pozicijas paieškos rezultatų puslapiuose, labai praverčia CMS (Content Management System) arba liet. TVS (turinio valdymo sistema). Vienas iš populiariausių pasirinkimų šioje kategorijoje – Magento CMS (TVS), kuri labiausiai vertinama dėl pritaikymo galimybių e-komercijoje, pardavėjams su dideliais prekių asortimentais ar net tarptautinėms el. parduotuvėms.
Tačiau kodėl verta rinktis „Magento“ TVS būtent, jeigu kalbėtume apie jos SEO privalumus? Šis SEO optimizavimo gidas aptars scenarijus, kuriuose „Magento“ CMS būtų geriausias pasirinkimas jūsų verslui.
Magento TVS turi daugybę integruotų, į SEO orientuotų įrankių
Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl verta rinktis „Magento“ TVS, būtent kai kalbame apie SEO optimizaciją, yra daugybė į sistemą integruotų SEO įrankių. Jie padeda svetainei ir pavieniams landing‘ams užimti aukštesnę vietą paieškos rezultatų puslapiuose (SERP), nes paieškos sistemoms bus lengviau nuskaityti ir indeksuoti jūsų turinį. Ką galima valdyti su „Magento“ CMS?
- Meta Title ir Meta Descriptions - galima pridėti unikalius kiekvieno puslapio meta žymenis ir aprašymus. Detali kontrolė padeda pagerinti paspaudimų skaičių paieškos rezultatuose.
- SEO draugiški URL – platforma padeda greitai sukurti švarius, raktinių žodžių turinčius URL adresus, kuriuos lengva suprasti ir naudotojams, ir paieškos sistemoms. Galite pritaikyti URL adresus, kad viską svetainėje suvienodintumėte.
- Sitemap - „Magento“ supaprastina svetainės XML žemėlapių kūrimą, kad paieškos sistemos galėtų tikslingiau aptikti ir indeksuoti visus jūsų puslapius.
- Canonical žymos – e.komercijos svetainėms kyla dažnas dubliavimosi pavojus, pavyzdžiui, produktai atsidurs keliose kategorijose. Per šią CMS sudarytos kanoninės žymos nurodo paieškos sistemoms, kuriai puslapio versijai teikti pirmenybę, kad būtų išvengta suprastėjusių reitingų.
Kadangi priemonės yra integruotos, tai sumažina poreikį atlikti išsamią optimizaciją rankiniu būdu ir padaro „Magento“ patogią net tiems, kurie yra pradedantieji. Savaime suprantama, kad specialistų atliekama profesionali SEO paslauga su šiuo CMS duoda dar geresnius rezultatus, bet vis tiek malonu žinoti, kad pradėti gali kiekvienas.
Lankstumas ir pritaikymas prie plėtinių (Extensions)
„Magento“ lankstumas yra dar viena rimta priežastis, kodėl verta jį rinktis SEO optimizavimui. Turėdami tūkstančius prieinamų plėtinių ir temų, kurių dauguma sukurta, orientuojantis į SEO, galite patobulinti įvairias, net ir labai specifines SEO detales.
Tokie įrankiai, kaip „Amasty“ SEO Toolkit Pro, automatizuoja meta žymų generavimą, kanoninių URL tvarkymą ir filtrų optimizaciją, taip taupydami laiką ir resursus. Na, o papildomai „Magento“ siūlo temas, kurios yra labai SEO-friendly bei palengvina gerų rezultatų siekimą.
Svetainės greitis ir našumas taip pat gali būti optimizuojami
Greitai veikianti svetainė gali suteikti jums konkurencinį pranašumą paieškos reitinguose. Specializuotas „Magento“ hosting‘as leidžia pagreitinti svetainės įkrovimo laiką, ypač tarptautinėms svetainėms, dėl sumažėja bounce rate ir pagerėja naudotojų patirtis, o tuo pačiu ir SEO pozicijos.
Negana to, „Magento“ CMS leidžia panaudoti integruotą spartinančiąją atmintinę (cache), papildyta išplėstinio optimizavimo plėtiniais, tad optimizacijos galimybės yra didžiulės.
Palyginimas su konkurentais
Vertinant visą rinką, būtina pagirti „Magento CMS“ už tai, kad ji pasižymi lankstumu ir pritaikymo galimybėmis, dėl ko idealiai tinka didelėms įmonėms, ieškančioms patikimų e. prekybos sprendimų.
Tačiau ji yra brangoka ir ne tokia paprasta naudoti, kaip bene pagrindinės konkurentės „Shopify“ sistema. Pastaroji siūlo patogią sąranką ir scal‘ingo galimybes, puikiai tinkančias SME verslui, kuriam galbūt nereikia tiek daug advanced valdymo.
Su „WordPress“ integruotas „WooCommerce“ sprendimas yra ekonomiškas ir tinka daug turinio turinčioms svetainėms, tačiau išplėstinių funkcijų valdymas reikalauja nemažai techninių įgūdžių.
Galiausiai, „BigCommerce“ turi tikrai lygiavertį integruotų įrankių derinį, veiksmingai padedantį augančioms įmonėms. Tai – į „Magento“ panašiausias sprendimas.
Nors „Magento“ pirmauja pagal funkcijų gausą, „Shopify“ labiau pritaikytas pradedantiems, o „WooCommerce“ laimi pagal kainą. Jei norite plačiau sužinoti apie turinio valdymo galimybes jūsų verslui ir SEO potencialą šioje srityje – susisiekite Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. ir gaukite individualią konsultaciją!